четвер, 21 квітня 2016 р.

Книжкові закладки

Вітаю вас, любі!

Я знову зовсім не маю часу на блог, але ці чудо роботи дуже хочу вам показати. Це було моє останнє натхнення для блогу Cherrylana designs, і що ж я натворила зараз вам розкажу)))

Цього разу у мене для вас цікаві і дуже корисні роботи - закладки для книг. Ідея прийшла до мене спонтанно, але не випадково) Я зараз беру участь у #bookchallenge_ua - це проект, який придумали двоє письменників Марк Лівін та Катерина Бабкіна, в рамках якого вони прочитають за рік по 200 книг кожен! Мета - спонукати українців читати більше)) Я теж вирішила, що мені це потрібно, тому маю прочитати 100 книг за рік. Окрім того, я ще й люблю читати книг п'ять нараз, тому закладки мені ой як потрібні! 






Розглянемо кожну із них детальніше!

В першій дуже романтичній закладці я використала Набір штампів "Троянда", слова із Набору штампів "Солодке життя" та штамп Книга.


Штампи-конструктори штампувала, використовуючи техніку маскування, а книгу та одну з квіточок приклеїла на об'ємний скотч, вийшов такий ефект 3-D


Додала трохи чорних клякс і шнурочок - вийшло дуже затишно!




В наступній закладці я використала напевне улюблений Набір штампів "Латте-арт" та напис "Coffee soul"


Як бачите, відсутність суто книжкових написів я вирішила по своєму))) Просто закреслила лінером слово "coffee" і написала зверху "books"



Тут я теж додала чорних клякс, а також побризкала кавою, і ця закладка ще й дуже гарно пахне тепер!



Третя закладка хоч і чоловіча, але напевне подобається мені найбільше, її уже у мене забрав чоловік) Тут у мене ШевронВуса та Набір штампів "Алфавіт118"


Напис придумала сама і "надрукувала" за допомогою штампів з алфавіту. Ця фраза мене особисто мотивує дуже сильно!))


Побризкала закладку жовтим спреєм і чорними фарбами





Раджу і вам спробувати зробити такі закладки! Із штампами це дуже зручно, бо не займає багато часу і не потребує об'ємного декору, який може заважати в книжці. А як приємно мати поряд із собою таку красиву дрібничку. А наш затишок і гарний настрій саме із таких дрібниць і складається!

Хочу взяти участь в завданні:

"НЕскрап-бумага" - Тематическое задание

Ну і хочу згадати декілька своїх улюблених проектів, які створилися у мене за час дизайнерства в Cherrylana designs і які я всім серцем люблю! Рада, що у мене була така можливість і вже більше не засмучена, що це минуло, адже це звільнило місце для чогось іншого!



А взагалі-то у мене зараз перерва зі скрапом, я майже нічого не творю і чомусь не хочеться) І навіть блоги читати перестала. Такий напевне період і зараз я маю зробити щось інше. Але ще декілька непоказаних робіт є, то я буду час від часу писати))

З любов'ю,
Ваша Люда

2 коментарі:

  1. Дуже класні закладочки! З книгою та кавою зовсім шедевральні!!! Запрошую на гостини! http://radugah.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  2. Закладки просто чудо!Сразу захотелось себе такую же прелесть!Спасибо от Саратовского скрап-клуба!

    ВідповістиВидалити