суботу, 2 липня 2016 р.

Результати Блог-Хопу

Вітаю, любі учасники нашого 
 Блог-хопу Літні ночі-Спекотні дні!

Сьогодні ми оголошуємо результати нашого мега-розіграшу! Дякую за ваші коментарі і увагу! У мене трапилися проблеми з Блогером і я поки змушена тимчасово повернутутися до найпростішої версії, щоб переглянути всі ваші коментарі, адже Блогером був зміненний протокол коду. Саме тому у мене зник ґанжет, за допомогою якого можна було на блог підписатися, але і це я виправила, тому якщо вам цікава моя творчість - запрошую до постійних читачів! А найближчим часом і всі інші неполадки в блозі я виправлю)))




Але перейдемо до найважливішого - до розіграшу мого блокнота! Цього разу пощастило номеру 13, який всі чогось вважають якраз не щасливим! І це Валерія з блогу Рукотворные радости!
Напишіть мені на пошту ludakurys@gmail.com і я з радістю вишлю вам свій презент!








Але це ще не всі подарунки, шукайте своє ім'я серед переможців:
                                 
Головний приз від Майстерні СкрапШтампінг, сертифікат на 250 гривен  
Вітаємо!!!!! Чекаємо ваш лист на пошту scrapstamps@gmail.com

Приз від Freetany Flowers
  отримує Olena Bazyuk
Вітаємо!!!! Неймовірні квіти твої! Пиши в групу для отримання подарунку

Приз - сертифікат на 250 гривень на покупку  красивого гіпсового декору від Скрапкрам

отримує Ирина Копилец
Вітаємо, Ірочка! Звертайтесь до Євгена

А набір красивого чіпборду і міцних трафаретів від   
 Woodchic
відправляється до Sasha
Щиро вітаємо!!! За подаруночком звертайтесь в групу

Але ви ж пам'ятаєте що це ще не все? 
Загляньте до кожного дизайнера і переконайтесь, можливо саме ви виграли чудові подарунки зроблені власноруч!


Вітаю усіх переможців і до скорої зустрічі!

З любов'ю,
Люда 

Немає коментарів:

Дописати коментар