середу, 25 грудня 2013 р.

Пуансетія на ялинку

Вітаю!

Уже так мало часу лишилося до Нового року, а настрій різдвяний щось не з'являється. Якби не рукоділля, то взагалі б біда була))) А так сідаю робити листівку і зразу згадую, що свята на порозі! А тут створилася мені така прикраса на ялинку. До речі, ялинка у нас не звичайна, а концептуальна, як каже мій чоловік. Минулого року вона була з пінопласту і з картонної коробки від шкафчика. Яка буде цього разу, я Вам скоро покажу, коли мій коханий її сотворить)))))
А вийшла у мене така пуансетія з квілінгу. Пелюстки обмалювала золотистим глітером - така краса!!!)))



Беру участь в Квіллінг-завданні № 12 - Украшаем елку! блогу Хомячок Challenge 



Таке чудове завдання, беріть участь!!!

Бажаю всім святкового настрою!

І чекаю Ваших відгуків!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар