вівторок, 3 червня 2014 р.

Крилаті блокноти

Вітаю!

Недавно робила велике замовлення для магазину, за тиждень у мене вийшло десь з десяток блокнотів і ще 6-7 в роботі, майже готові))) Сама дивуюсь своїм темпам! Просто цього разу я заготовляла все оптом: спочатку наробила блоків (половина з них машинним переплетінням, дуже сподобалось), потім нарізала обкладинок, пообклеювала тканиною і так дальше...

Ось трішки фото процесу))


Я тепер знайшла типографію, яка за 1 грн обрізає мої блоки до ідеальної рівності, а ще фірму, яка продає пивний картон за смішними цінами, ось їх сайт: http://gebo.prom.ua/

Хвилинка реклами закінчилась, переходимо до блокнотів)

Ці наші з чоловіком улюблені)) Я млію від цих пташок!


Пташка від Sky Swallow Kiev, чудова літня тканина, тичинки, квіточки, мереживо і бабусина жовта тасьма! Як добре, що наші бабусі так вміли запасатися, я до цих пір цим всім користуюсь)))


Пташка або замріяна, або соромиться, або вдає, що когось не бачить)))

Сторінки кольорові пастельні:





Другий блокнот зовсім інший за настроєм, секретний, як повідомляє нам напис, і пташка (пташк))) тут серйозний!


  Сторінки тут фарбовані кавою, закривається блокнот на резинку


Вигляд з іншого боку


І тут буде розповідь про ранок)) Бо хоч ми і живемо в Києві, коли прокинутись раненько (а можна і не дуже - кияни народ сонливий), то можна попри ненав'язливий шум великого міста вчути пташиний спів. Мій ранок - це вилізти із солодких обіймів чоловіка і зразу ж забігти на мій балкон-майстерню, подивитись на ранковий Дніпро в рожевому тумані, вдихнути запах лісу, який ледь-ледь відчувається і послухати музичні концерти місцевих районних птахів)) 



А ще:





Дякую, що Ви тут! І чекаю Ваших відгуків)))