понеділок, 4 серпня 2014 р.

Міні-альбом за мотивами Марії Приймаченко

Вітаю!

 Сьогодні буде щось нове для мене, а саме альбом, та ще й міні) Спонукало мене на цей подвиг моє ж завдання в блозі Scrap Workshop Задание от дизайнера Вишневий Цвіт - "Казковий світ Марії Приймаченко". Дуже мені хотілося витворити щось з її картинами і розказати про неї іншим! Ось такий банер:


В блозі я написала про особливе ставлення до цієї художниці в моїй сім'ї, заходьте і читайте))) І обов'язково беріть участь!!! Ми Вас чекаємо)

А ось і сам альбом! Для нього я вибрала фото з нашої поїздки на річницю одруження у Софіївку (Умань). Осінні пейзажі та наш одяг чудово вписалися до ілюстрацій Приймаченко)
Альбом має 9 розворотів і вміщає 66 фото. Перепліт робила за МК Лєни Моргун


На обкладинці розмальована мною нова пташка від Sky Swallov Kiev в українському стилі і віночок із квітів, які я по справжньому сплела і обмотала атласною стрічкою)


Об'єм:


Зав'язується альбом на мереживну стрічку. Центральна ілюстрація - сцена весілля, що символічно для тематики альбому)




Для сторінок використовувала найрізноманітніший папір 15х15, який знайшла в запасах. Картини Приймаченко роздрукувала і вирізала елементи ножницями (два вечори на це пішло, руки ще болять), тепер у мене "висічок" на ще один альбом)))
Отже, перший розворот:


Тут по одній фотографії, мене і чоловіка (він не любить свої фото в мережі, тому він такий світленький))). Підібрала для нас образи: йому улюбленого "Звір Гуляє", а мені жар-птицю)


Всі елементи посаджені на вспінений скотч для об'єму


Другий розворот про острів в парку, на ньому сидять дві такі подружечки і цвіте калина)




Тут розкладка на 5 фото


Відправляю цей розворот на завдання Коллекция месяца "Ветер странствий" блогу ScrapBerry's
Папір з цієї колекції у мене ще на восьмому розвороті

Третій розворот знову про нас: чоловік з путівником, я на лавочці)


Тут справжні гілочки, а на них пташки


Знову сцена весілля


На кожній сторінці по три фотографії


Вибрала цю сторінку для завдання Тематическое 15 блогу Творим вместе 
Найбільше я люблю український стиль, що цей альбом дуже показує) На своєму весіллі я була в полтавському строю, на свята і не тільки я ношу вишиванку або стилізовані речі. На цьому фото я в короткій свитці з вовняної тканини з аплікаціями та ручною вишивкою. Це точна копія старовинної речі з історичного музею Новоград-Волинська, яку мені пошили одні з кращих реконструкторів - "Шляхетний одяг".


Четвертий розворот з симпатичним звіром



Розкладки на п'ять фото


Для Цветной беспорядок: Август в жёлтом блогу Ночные скраперы


П'ятий розворот, один з улюблених, з дерев'яним фоном та соняшниками







На шостому розвороті я розрізала ілюстрацію з пташками і розділила на дві сторінки. Зправа - розкладна гармошка на сім фото, закривається на шнурок і брадс





Сьомий, простий)




Тут теж гармощка)


Ще один)






І останній





Ну ось і все) Дякую тим, хто додивився до кінця!

Візьму участь:

У мене весь декор вирізаний з маленьких роздруківок)


У мене майже на кожній сторінці хтось з крилами)



Скоро покажу ще дитячий альбом, а поки бувайте)

І не забувайте коментувати))))





6 коментарів:

  1. Дуже гарний та гармонійний альбом! Чудові ілюстрації та фотографії осінньої Софіївки! Дякуємо за участь у завданні від блогу ScrapMaster!

    ВідповістиВидалити
  2. Ох, який класснючий альбом вийшов!
    Все так гармонійно))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Перше була ідея, а потім шукала фото під неї, ці підійшли ідеально)

      Видалити
  3. Шикарний альбом, просто екскурс в історію народного декоративного мистецва. Дуже люблю стиль і творчість Марії Приймаченко. Завжди включала у програму гуртка образотворчого мистецва з дітками (1-4 класів) цих Чудо звірів!!! Краса!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Очень красивый альбом!
    Спасибо за участие в задании от Дивных штучек! :)

    ВідповістиВидалити