четвер, 18 грудня 2014 р.

Листівка "Різдвяна звізда"

Вітаю!

Я сьогодні з дуже цікавою роботою, яку я задумала ще минулого року!

На Різдво ми з чоловіком завжди колядуємо родичам та знайомим. На минулі свята у нас була така дизайнерська різдвяна зірка, зроблена з полтавських крайок) Це мене наштовхнуло на ідею використати різдвяну звізду у листівці!


Цього року я таки це зробила! Спочатку малювала довго схему самої зірки, вона у мене об'ємна і складається з двох частин, придумувала якби би вона мала рухатися. А тоді за день склала все докупи)



Довго описувати процес не буду, бо в блозі Art Club UA я написала МК для цієї листівки, там все детально розказано)


Ну і листівка була зроблена для нашого нового завдання "КРИЛАТІ ФРАЗИ" - завдання 3 - ЗІРКИ
" У кожної людини свої зірки" 
Антуан де Сент-Екзюпері.

Завданням цього місяця буде зробити   роботу у будь-якій рукодільній техніці(скрапбукінг, кардмейкінг, вишивка,  декупаж тощо), надихнувшись картинкою та висловом  та використавши обов'язковий елемент - зірка/сяйво.



В своїй роботі використовувала новий папір від Любці Пастушенко, такий милий і класний, що слів нема, дуже сюди підійшов) І додала чіпборд від Вензелика! Китички зроблені вручну, вони у мене зайняли найбільше часу) На кожну з них прив'язаний дзвіночок, тому листівка ще й співає! І звичайно головна її цікавість в тому, що зірку можна крутити))))



А ось "повільне" фото обертів)))


Отримала неймовірні відчуття від створення! Класно зробити щось саме так як задумала) 
Маю зараз велику насолоду від того, що я роблю! Новорічні свята близько, роботи повно, замовленнями засипають, ще й дуже різними та складними (весільні запрошення, дитячі альбоми, кулінарні книги, патріотичні блокноти, новорічні листівки...), не встигаю матеріали на столі міняти) Я цілий час кудись біжу, чогось не встигаю і творю, творю, творю... І щаслива від того! Це так прекрасно, те, чим ми займаємось! 

Заговорилась я) Ще розкажу про завдання, в яких хочу взяти участь:







- Задание - Jingle Bells блогу I Love Scrap


З нетерпінням чекатиму Ваших відгуків! І вітаю усіх з прийдешнім Миколайком! Ви ж були чемні?))

Ваша Люда)

3 коментарі:

  1. Люда, Ви такі красиві на фото! Одяг -супер!
    І зірка - неперевершена!

    ВідповістиВидалити
  2. Такая интересная открыточка! Спасибо за участие в задании от блога Вензелик.

    ВідповістиВидалити
  3. Интересная конструкция звезды в открытке! Убранство для колядок потрясающее. Спасибо от блога Штампи з любов*ю.

    ВідповістиВидалити