четвер, 30 квітня 2015 р.

Сторінка про Стуса

Вітаю!

В блозі Аґрафка, де я запрошений дизайнер на два місяці, вийшло Завдання “Вітер натхнення…”. Потрібно надихнутися роботою іншого дизайнера, чимось таким, що є для тебе новим. От я і надумала зробити сторінку, бо в мене з ними біда, ну не вдаються вони)))

Для неї я вибрала фото із свого екзамену сценічної мови на третьому курсі театрального інститут. Я тоді читала Стусовий вірш "Ця п'єса почалася вже давно..." То був мій улюблений виступ! Пам'ятаю як ми із викладачем по три-чотири години сиділи, розбираючи цей вірш на детальки, як я перечитала все що можна Стуса і про Стуса! як я горіла цією роботою. Це було щось містичне.

І зараз цей вірш все ще залишається актуальним, бо ми все ще актори, не діячі, і граємо в чужій п'єсі.



Банер завдання:

І трохи деталей: Фон з використанням чорного медіуму та спреїв від Фабрики декору, додано декілька штампів. Основою для фото взяла залишки від чіпборду Вензелика, вони мені колись у нього щось загорнули, а я і це використала))) 
Напис обвела чорним лінером


І візьму участь в завданнях:


Як бачите, крім скрапу я ще й актриса, хоч і в пошуках роботи))) Мрію викладати студентам, тому зараз вчуся ще в аспірантурі!

Обведені лінером букви

У мене цитата із вірша)

Приймаю Вашу критику, це тільки третя моя сторінка, хочеться таки навчитись з ними працювати! Буду вдячна за підказки)))

І до зустрічі!



3 коментарі:

  1. Спасибо от блога Скрапоголики) Интересная страничка получилась)))

    ВідповістиВидалити
  2. Очень стильная страничка!!! Спасибо от ДИВНЫХ ШТУЧЕК!))

    ВідповістиВидалити
  3. Интересная работа! Спасибо за участие в задании от Scrapvell))

    ВідповістиВидалити