середу, 20 січня 2016 р.

Скрап-прибирання і питання)

Вітаю!

Дуже символічно, що мій перший пост цього року про прибирання))) Адже в січні ми всі сповненні впевненістю та силою звернути гори, все змінити, здійснити всі мрії, звільнити місце для нового та нарешті почати робити все за планом! Я теж почуваюся зараз, хоч знаю, що не надовго мого запалу може вистачити) А тим часом уже майже минув перший місяць року, свята пройшли і пора б братися не лише за написання планів, а і за їх виконання!

І так як в блозі Memuaris оголосили Скрап Уборку, то вирішила я нарешті прибрати свою майстерню після передноворічного завалу.


Ось фото до прибирання: завали тканин, паперу, новорічний декор і навіть гілки з так і не зробленого вінка)))






А сьогодні я гарненько попрацювала і вийшла така краса!


Стрічки знову розклала акуратно в залізні коробочки


Папір посортувала


Тут теж новорічний папір сховала і різні стрічки поскладала


Відклала окремо дрібніші ножі


Заготовки в куточку чекають свого часу


А ось гілки і барвінок поки житимуть там)))




І ось такий вид був із вікна сьогодні!


А тих, хто ще не бачив, я запрошую переглянути моє відео про мою робочу кімнату, яке я знімала недавно:



І власне питання: я чогось не можу писати коментарі в блогері, ніхто з таким не стикався? Бо проблема тільки з моїм основним комп'ютером, на нетбуці все працює!

Бажаю, щоб всі ваші плани на 2016 рік збулися!

З любов'ю,

Ваша Люда

3 коментарі:

  1. У тебя даже беспорядок красивый получился) Умничка! Я тоже немного порядки наводила на каникулах)

    ВідповістиВидалити
  2. Добре попрацювала, Людочка) Та і сонечко допомагало настрій веселий тримати))))
    Бажаю тобі розібратися з коментарями (у мене таких складнощей не було)

    ВідповістиВидалити