пʼятницю, 7 березня 2014 р.

Скрап Кухня. Завершення! Солоденький кулінарчик)

Вітаю!

Закінчується чудовий СП Скрап-кухня з Нютою і я нарешті показую свої кулінарні блокноти! Останній місяць не було настрою для творчості, всі думки і почування були спрямовані в один напрямок! Неймовірно важко було пережити смерть невинних людей! А зараз важко дивитися, як один імперіаліст і окупант хочу посварити і поділити мою Україну! Маю надію, що ми знову переможемо, але цього разу без болісних жертв!

Через всі ці хвилювання я не встигала на третій і четвертий етапи, але добра Нюта дозволила всім наздогнати в останньому, тому зустрічайте мій солодко-ванільний блокнот і магнітик.


Я не такий профі у фотографії, як Нюта, а чоловік все ніяк не може мене навчити хоч азів, тому рятує тут просто фотоапарат, все його робота)))


З обкладинкою все просто: прошила папір на машинці (вона як на зло просто відмовлялася шити і трорила справжні чуда!), чайничок покрила фарбами кракелюром і глітером, приколола декілька брадс, приклеїла напис (він в мене, як обіцяла, такий галицький)).


І ось такі розділювачі:




А це магнітик блокноту в пару. Так подобається ця смачнюня картинка))


Трохи з ним намучилась, перший раз вшивала розділювачі і вийшло не зовсім ідеально. Взагалі, важко зараз щось робити, аж руки опускаються! У мене вже комплекси якісь почалися, що нічого у мене не виходить і треба перестати цим займатися((( Надіюсь це пройде...

Чекаю на Ваші коментарі!



3 коментарі: