понеділок, 3 березня 2014 р.

Мій красивий блог. Урок №3

Вітаю!

Я потрохи приходжу в себе, уже більш-менш нормально сплю вночі, уже майже не бачу в снах мертвих тіл Небесної сотні, уже майже готова до нової боротьби, щоб не осоромити їх пам'ять!



Але не встигла моя країна оклигатись від однієї біди, як до неї постукала друга! Я ніколи не думала, що слово "війна" стане таким реальним у моєму житті, що моя країна знову буде окупована! Я не маю образи на простих росіян, вони теж проти введення цих військ, ми з ними чудово знаходимо спільну мову! Я надіюсь, що вони теж скоро звільняться від свого тирана! А моя країна залишиться цілою і неушкодженою!

Тому далі продовжу саме про дружбу міх нашими країнами, а саме про проект Альони "Мой красивый блог", за який їй безмежно вдячні всі!!! Ось моє Домашнє завдання Уроку №3.

Треба було зробити шапку для свого блогу. Мені захотілося спробувати по різному, тому для початку я знайшла цифровий скрап-набір в кольорах моєї палітри. Він був один, тому цю шапочку я зліпила з чого було))) Але результат не дуже сподобався.


Потім я спробувала зробити шапку з фото, але на технічному виконанні почала застрягати і вирішила не мучитись, тим більше, що фото потрібного кольору у мене нема!

А це мій остаточний варіант з використанням одного елементу скрап-набору (ажурний круг у центрі) і пензлів-клякс. Просто і мені поки подобається)




Ось так! Душа прагне весни і спокою, а життя кличе до відповідальності і боротьби!
Бажаю всім мудрості  і миру!



Немає коментарів:

Дописати коментар