понеділок, 3 березня 2014 р.

Мій красивий блог. Урок 4

Вітаю!

Не перестаю радіти чудесному проекту Альони "Мой красивый блог"! Як би не він, не знаю, коли я взялася за ремонт і чи змогла б у всьому розібратися! І ось уже прийшов Урок №4, половина уже позаду, ще трошки і мій блог стане лялечкою)


Отже, домашнє завдання:
1. Фон для блогу я вибрала простий, головне в колір)
2. Мої вкладки можна бачити зараз у мене в блозі, такі вони пухкенькі. Буду їх ще міняти, бо вони якісь заважкі для моєї шапки. І буду вдячна за Ваші поради!
3. А тепер основне: проект просто чудо! Він перевершив мої очікування, не думала, що зможу сама таке зробити! Ще треба впорядкувати бічні панелі і деякі детальки і буду взагалі рада-рада! Дякую, Альона! Чекаю наступних уроків!

2 коментарі:

  1. Люда, здорово! Кнопки классные, только я бы убрала полоску, которые прямо над ними, немного портит вид. Это делается так: Шаблон-Настроить-Дополнительно-Цветовые акценты
    И еще шапочка великовата, может сделать ее поменьше? Когда к тебе заходишь в блог, видно только шапку, вкладки и название поста))) Ну и надпись на ней большевата, плохо воспринимается, тем более на больших экранах. Я бы чуть уменьшила)

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую за поради! Як ти встигаєш і уроки такі класні писати, і допомагати всім! Буду ще переробляти)))

    ВідповістиВидалити