неділю, 12 січня 2014 р.

Вишивка та скрапбукінг

Доброго ранку!

У нас зараз четверта))) А я майже доробила блок і обкладинку для майбутнього блокноту)))

Але пост буде не про це! А про те, що я хочу взяти участь в цікавому проекті, який буде вести Катерина Вовк у блозі Happy Scrap Moments - "Вышивка&Cкрапбукинг!".


Я уже другий місяць ношуся з бажанням використовувати вишивку в скрапі, а тут такий стимул нарешті почати втілювати задуми! Тим більше, що вишивати я дуже люблю, навіть рік ходила на курси і тепер вмію робити різні мережки, вирізування та низинки. Але не подумайте, що в мене так аж добре виходить))) Все може б  і нічого, але вишиваю я повільно(((( 

Повернусь до проекту) Для початку треба було вишити одну із запропонованих тваринок. ось таких: 


Думала я, думала і вибрала для початку білочку. Вишила її за пару хвилин перед сном, а от до віночка щось ніяк не можу взятися)))


Приєднуйтесь до завдання! Думаю, що буде дуже цікаво!




Немає коментарів:

Дописати коментар