суботу, 24 травня 2014 р.

МК: Пристрасні маки із фетру

Вітаю!

У блозі  Scrap Workshop вийшов мій МК таких маків з фетру. Це мій перший досвід фото-майстер-класу, тому буду рада Вашим відгукам)))
На створення мене надихнув логотип харківського дизайнера до роковин Другої Світової Війни, який широко застосовували цього року. Як відомо, в Європі символом пам'яті за загиблими в цій війні є мак.

Отже, дублюю і тут цей МК!

Сьогодні з Вами я, Люда (Вишневий Цвіт), і розкажу я Вам про те, як зробити ось такі красиві маки з фетру швидко і легко!



Отже, що нам потрібно:
- фетр червоного і темно-сірого кольору (підходить і чорний колір);
- чорний бісер;
- фурнітура - булавки;
- клей ( у мене вітчизняний "Вогняний дракон", підійде "Момент Кристал" чи будь-який інший міцний клей);
- круглі фігури різних діаметрів;
- мило, ножниці, голка, нитки.


1. За допомогою мила відмальовуємо на фетрі круги, користуючись заготовленими фігурами.У нас виходить три кола червоного кольору і одне маленьке сірого. Вирізаємо їх.


2. Складаємо нашу майбутню квіточку, формуємо композицію.


3. Починаємо зшивати: проколюємо голкою знизу, набираємо чорну бісерину і вколюємо назад в тому самому місці.



4. Так обшиваємо бісером по колу весь сірий круг. Це наша серединка.


5. Тепер вишиємо тичинки: прошиваємо ниткою швом "назад голка" невеличку стрілку вбік.


6. Тоді набираємо бісерину і вколюємо назад.


7. Так прошиваємо всю квітку по колу.


8. Тепер наша квітка міцно зшита, але із зворотнього боку вона має не дуже акуратний вигляд, тому ми вирізаємо ще один круг з червоного фетру середнього розміру.


9. Пришиваємо до нього булавку.


Ось наші дві половинки:


10. Тепер склеюємо їх докупи.


Тепер і з іншого боку наш мак має бездоганний вигляд)


Ось таку галявинку я створила всього за годинку)


Маю надію, що мій невеличкий МК стане Вам в нагоді! 
Творчих Вам успіхів та натхнення!

Немає коментарів:

Дописати коментар