понеділок, 5 травня 2014 р.

Я в ДК Scrap Workshop, подорож і новини

Вітаю!

Як Ви вже зрозуміли, я потрапила в дизайнерську команду чудового блогу Scrap Workshop, автором якого є Оля Агрум. І вже вийшло перше завдання з моєю участю. Називається воно "Мы в тельняшках" і для нього треба зробити будь-яку роботу з використанням білих і синіх полосок. У мене вийшла така листівка:


Основа акварельний папір, сині полоски вирізала з гофрованого картону, хмарки це вирубка, а напис та кораблик вирізаний з листа з морськими малюнками. Також використала свої улюблені дерев'яні прикраси) Результат такий симпатичний, мені подобається))) Захотілося до моря, цього року ми патріотично обираємо Одесу, надіюсь там стане мирно і спокійно!


Приєднуйтесь до нашого завдання! Ми приймаємо всі види рукоділля!

А я з листівкою візьму участь в завданні від My-Scrap.RU "CAS: Третье задание. Деревянное."

І в Завданні #46 "Мечты об отпуске" блогу Скрапоголики


А тепер про відпочинок) На вихідних ми їздили в гості до моїх батьків в Тернопільську область, а по дорозі багато подорожували. Покажу декілька фото)
  Це монастир Босих Кармелітів в Бердичеві! І трошки мене)


Щось читаю) Така несхожа тут на себе



А біля дамби коло монастиря:


Одна з моїх мрій: костел Святої Варвари (теж в Бердичеві), де вінчався Оноре де Бальзак з Евеліною Ганською. Я просто страшенно люблю Бальзака, всі твори, які могла, ще в школі перечитала, то готова була землю цілувати в тій церкві)


Флірт з Оноре)))



Палац у Хмільнику Вінницької області, де колись був готель, а зараз він успішно розвалюється. Але знайшлося четверо молодих місцевих хлопців, які його своїми силами намагаються відновлювати. 



Напис в альтанці)))


А це мій коханий засмучений тим, що музей Стельмаха зачинений)


Фортеця в Меджибожі - неймовірно гарна!


Музей пам'яті Голодомору виконаний геніально, зачіпає і вражає...



Заради цього виду я пройшла декілька поверхів по не вельми міцних сходах, тряслися ноги і крутилась голова, але воно було того варте!


Ось самі сходи:


Вид на фортецю збоку


Церква-фортеця в Сутківцях


Палац в Маліївцях, зараз там інтернат, малі шибеники випрошували у нас сигарети


Замок в Кам'янці-Подільськом вражає! Там якраз було свято)


Наша улюблена кав'ярня в Кам'янці "У Поліцмейстера". Я записую враження в свою Книгу радості)))



Римо-католицький костел



Все, не буду Вас більше мучити! Пишіть, а то я думатиму що пишу це для себе)))








6 коментарів:

  1. Очень летняя открытка, как будто сразу повеяло морем!
    Спасибо за участие в CAS задании от My Scrap. Будем рады видеть в наших следующих заданиях!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, думала і мріяла про море, коли її робила! І уже готуюсь до наступного вашого завдання)))

      Видалити
  2. какой пейзаж! и интересно смотрится гофрокартон в фоне!
    *остальные фото тоже понравились!:) спасибо, что присоеденились к нашему заданию! My Scrap.)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже приємно, що вам сподобалось! Спасибі за надихаючі завдання!

      Видалити
  3. Ах, пахнет морем! Спасибо, что мечтаете со Скрапоголиками :)

    ВідповістиВидалити
  4. позитивная открытка) ярко и по-летнему!) Спасибо, что творите с My Scrap!)

    ВідповістиВидалити