суботу, 29 листопада 2014 р.

Патріотичні блокноти. Частина 1))

Вітаю!

Недавно творила величеньке замовлення синьо-жовтих блокнотів для магазину) Вийшло штук 12! Сьогодні покажу вам ті, які А5 формату.

Тризуб купила літом на Андріївському, дуже приємне дерево! Напис - це наклейка, придбала в КнигарніЄ, якщо наклеїти на перевлетений картон, вийде як чіпборд)




Наступний з моєю улюбленою пташечкою, напис теж наклейка


Дуже гарна тасьма тут, з мішковини та з вишивкою!


Наступні два блокноти для Завдання №7. Радість в горошок блогу магазину Вензелик
Дуже хотіла саме їхній патріотичний чіпборд, якістю дуже-дуже задоволена! Польська Витинанка мені подобається менше: по-перше, дорого, а по-друге, дуже ламається(

На моїх блокнотах в горошок тасьма)




На карту України наклеїла розфарбоване серце)


Другий дівчачий варіант


Ця карта дуже крута!


Ну і залишився ще один блокнот, мій улюблений) Цей створився для марафону "Моя країна" - завдання №3 - Тунель кохання! блогу ArtClubUA. Цього місяця дуже-дуже цікаве завдання) Долучайтесь!


Цей блокнот особливий! Напис ось цей красивий - теж чіпборд Вензелика, а на красивій стрічці з органзи - керамічна пташка


Пташка не проста: це ручна робота моєї знайомої керамістки, ці пташки це уже її фішка)


Пташку можна знімати і носити як брошку)


Цей блокнотик відправляю на завдання Праздник Каждый День №5 "День синички"
У мене і пташка (синичка, до речі), і палітра!


На сьогодні все) Іду боротися із зимовою хандрою)

Бувайте!

Немає коментарів:

Дописати коментар