пʼятницю, 6 лютого 2015 р.

Весна скоро...Скрап батл "Универсальный Скрап-Мастер"

Вітаю!

Я ж тут в'язалася в таку цікаву авантюру, Скрап-батл за звание "Универсальный Скрап-Мастер" в блозі Scrap Master і сьогодні показую свою роботу для першого етапу) Потрібно було зробити листівку на тему любові!




Спочатку я планувала показати іншу листівку, але класика і простота не змогли б змагатися із багатошаровими та складними роботами учасників, тому я витворила ось таку весняну листівочку)))


Фон створений з нуля за допомогою акварелі, спреїв та прозорої пудри для ембосінгу. Мармурового ефекту добилася завдяки білій акриловій фарбі)


Майже всі штампи (крім нот), які використовувала, від Лесі Згарди. Над стрічкою ви можете розгледіти її квіти-конструктори, які я штампувала прозорими та рожевими чорнилами і ембосила прозорою пудрою.


Метелики теж гарячий ембосінг на кальці


І напис про любов, який мені дуже подобається)


Фото на сонечку)


І банер проекту!

Що ж, тримайте за мене кулачки!)))

До речі, спочатку хотіла виставляти ось цю роботу, вам яка більше подобається))))


4 коментарі:

  1. Очень нежная работа!

    Спасибо за участие в Скрап-батле от блога ScrapMaster!
    Удачи)

    ВідповістиВидалити
  2. Такая воздушная, нежная, наполненная любовью открытка, кажется, что сейчас взлетит на крыльях бабочек!! Спасибо от ScrapMaster!!

    ВідповістиВидалити
  3. Конечно эта лучше!
    Та - стандарт, а эта работа, душа...

    ВідповістиВидалити