понеділок, 9 лютого 2015 р.

Листівка для подруги

Вітаю!

Сьогодні я з листівкою, яка створилася дуже швидко і якою я навіть задоволена)))) Оце от творила дитячий альбом з моєї улюбленої колекції Beatiful life і подумала, чого б не скласти відкриточку для моєї любої подружки?))) Так і народилась ця позитивна листівка!




Натхненням було Завдання "3-в-рядок", МЕТЕЛИК нашого Арт клубу, а я метелики в роботах обожнюю! Якщо ви теж, то долучайтесь до нас))))




Тег вирізала із паперу Лесі Згарди, на нього посадила теж метелика, додала гудзичок та дотс


Строчка намальована ручкою


Штамп напис ніяк не хотів нормально відбиватись, два рази не хотів))))


І всередині трохи оформила


Створила за надихаючим скетчем


А ще за допомогою завдань:







І питання, чи вдався мені CAS? Я продовжую себе пробувати в цьому напрямі, цікава Ваша думка)))

Ваша Люда



4 коментарі:

  1. Такая простая,но очень милая и интересная открытка!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Очень сочные цвета и много интересных и милых элементов. Отличная работа! Спасибо, что участвуете в задании от Совушки Славии! =)

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже гарна. Дякую, що з нами, КСК.

    ВідповістиВидалити