суботу, 21 березня 2015 р.

Весняна листівка та фото-чарівність

Вітаю!

Щось я стала рідко тут з'являтися) І роботи багато, і депресія не відпускає. Весь день ніби щось роблю, а нічого не встигаю. І в голові стільки планів, задумок, ідей, а часу нема. А коли є, то сідаю і нічого не роблю, руки не слухаються.

Але я не здаюся))) Весна он уже наступила, сонечко світить, я по трохи виздоровлюю і все-таки багато творю. Ось сьогодні покажу Вам весняну листівку з не зовсім весняною гортензією)



А створила я її для нашого нового завдання в блозі ArtClubUA "КРИЛАТІ ФРАЗИ" - завдання 6 - Весна
Тут у ній і земля, яка прокидається, і перші капельки дощу, і зелень, і весняні квіти.
І ось деталі:

Фон - чорний скрап-папір, а на ньому розфарбована спреями  від Фабрики декору калька (використовувала Аква-спрей "Мятная свежесть"Спрей металлик "Фуксия с золотом"Жемчужный спрей "Белый жемчуг). І краси роботі звісно ж додали Прозорі скляні каплі (дропси) 


Мереживо вінтажне і рання пташка


Рамочка від Spellbinders і штамп "Бажаю щастя" від Лесі Згарди


Картинку з гортензією посадина на рисовий папір та додала під низ сизалі. доповнила композицію листіочками та чіпбордом-квіточкою від Вензелика.


Візьму участь в завданнях:


Надихнулась темою пробудження, та рожево-зеленим кольором на фоні чорного.




Зачіпила мене картинка з м'ятим платтям у верхньому ряду, виразила це в кривизні кальки))


І додам роботу в галереї Вензелика та Лесі Згарди


А ще  в блозі Арт Клубу вийшло нове фотозавдання!


І мої дівчачі фото)))


Улюблені парфуми, подарунок свекра)




Ось бачите, як скучила за блогом, скільки написала)))

Скоро знову з'явлюся!

Бувайте!

8 коментарів:

  1. Люда, классно, що Ти приєдналась до жіночного фотозавдання "Я - Фотограф!"
    На жаль не можемо прийняти ці фото. Ти їх готувала для іншого блогу. Сфотографуй ще засоби догляду спеціально для нашого завдання! ;-)

    ВідповістиВидалити
  2. Очень красиво и нежно! Спасибо от Anna'Scrap!

    ВідповістиВидалити
  3. Спасибо за участие в задании от Зачарованных скрапом

    ВідповістиВидалити
  4. Необычная, интересная открытка! Спасибо, что вдохновлялись и заданием от "Свободного творчества"!

    ВідповістиВидалити
  5. Спасибо от блога "Я - фотограф!" Очень нежное фото)))

    ВідповістиВидалити
  6. Очень нежно и красиво! Спасибо за творчество от Anna'Scrap!

    ВідповістиВидалити
  7. Как красиво! Спасибо, что творили вместе с богом "Свободное творчество"!

    ВідповістиВидалити
  8. Спасибо за участие в задании блога "Свободное творчество"

    ВідповістиВидалити