понеділок, 30 березня 2015 р.

Кулінарний блокнот чоловічий

Вітаю!

Роблю порядок! В квартирі, в комп'ютері, в своїй голові, в серці... Стараюся довести до кінця початі справи, закрити хвости. Прокидаюся. Борюся. Після зимової сплячки всього багато назбиралося. І хвороби не дають працювати на повну!

От наприклад,є у мене така кулінарна книга (точніше,була), яку я нарешті показую)))) І ви не повірите, вона для чоловіка! Тканину, картинку з кухарем та напис вибрала замовниця. А у мене не було ніяких заборон на кольори чи декор) Тому блокнот вийшов досить веселим і абсолютно не стереотипно-чоловічим!



Мої улюблені дерев'яшки) 


Додала дотси для акценту


А ось і розділювачі, їх всього вісім, три мають назви, інші підпише власник


Кожен розділювач має ззаду кишеньку. Сторінки персикового кольору, розліновані, з кулінарним малюнком


Інші розділювачі:








Фото не дуже якісні, бо як завжди фотографувала в останній момент під лампою((( Але мені кулінарка ця сподобалася)) Фото не передає, але всі розділювачі вийшли дуже гармонійні по кольору.

Хочу взяти участь:



У мене умови виконані на обкладинці)




Я сьогодні ну зовсім не багатослівна. Через переведення часу і зміну погоди ходжу як джміль уже третій день! 

Чекатиму Ваших відгуків про роботу)))

Ваша Люда


5 коментарів:

  1. Ням-ням!))) Очень красиво и аппетитно!)) Спасибо от блога Дивные штучки!

    ВідповістиВидалити
  2. Повар на обложке просто дает заряд бодрости :) Сразу хочется что-то сотворить на кухне :) Замечательно, что по заданию от Штампомании

    ВідповістиВидалити
  3. Очень красивая и вкусная кулинарочка! Спасибо от Синей груши за участие в нашем задании!

    ВідповістиВидалити
  4. Замечательный блокнот, яркий и вкусный! спасибо что творите с Синей грушей!

    ВідповістиВидалити