вівторок, 24 березня 2015 р.

МК "Як створити колаж із фотографій"


Вітаю Вас!

В блозі Scrap Workshop вийшов мій МК про те, як створити колаж із фото своїх робіт. Продублюю його і тут. 

Сьогодні з Вами буду я, Люда Вишневий Цвіт, і розкажу про те, як я створюю ось такі колажі із своїми роботами!




Я часто зустрічала таке питання у багатьох блогах, адже хочеться показати свою дорогу роботу зі всіх боків, а в результаті виходить кілометровий пост, який не всі до кінця можуть прогортати)))

Отже, для створення колажів я користуюсь простою і доступною онлайн-програмою Picmonkey. Перевага її у тому, що вам нічого не треба довго конструювати і виміряти самому, а можна просто трошки підкорегувати уже готове! Розкажу детальніше про її можливості.

Зайшовши на головну сторінку сайту, ми бачимо ось таке меню. Обираємо вкладку Collage




Програма запропонує Вам варіанти, звідки Ви можете завантажити свої фото. В моєму випадку я обираю Computer і завантажую ті фото, які мені потрібні. Натискаю кнопку Открыть.


Коли фото завантажаться, Ви побачите ось таку картину. Зліва знаходяться наші фото і меню редагування.


Для початку оберемо канву нашого колажу у вкладці Layouts. Тут нам пропонують багато різноманітних варіантів, декілька з них є платними, але безкоштовних набагато більше і їх більш ніж вистачає! Я обрала таку схему розміщення із чотирма квадратами.


Повертаємося до наших фото у верхню вкладку і починаємо їх компонувати. Для цього потрібно фото із стовпчика зліва мишкою перенести в потрібний квадратик.


Ось що у нас вийшло!


Але і з цим ми ще можемо попрацювати))) Наприклад, коли ми перенесемо ще одне фото на поле між квадратами (на фон), то нам додасться ще одне віконечко.



Якщо нам не подобається, будь-яку частинку ми можемо видалити, навівши мишку на потрібний квадрат і натиснувши на хрестик.


Також ми можемо відредагувати саме зображення (наприклад, коли одне з них трошки темніше від решти). Для цього натискаємо на кнопку Edit


Тут ми можемо його збільшити (бігунок Size), повернути чи розширити (відповідні стрілочки), а також висвітлити (бігунок Exposure).



Для того, щоб поміняти фото місцями, достатньо мишкою одне з них перетягнути в інший квадрат.



Також за допомогою мишки можна міняти розмір та пропорції самого полотна і окремих клітинок.




У вкладці Swatches Ви можете замість деяких фото додати фони чи картинки. Я скористалися стандартними, але Ви можете завантажити щось своє і таким чином доповнити зображення. 



І перейдемо до останньої вкладки меню редагування - Background, тут Ви можете налаштувати фон Вашого колажу. 


На бігунку Spacing оберіть, скільки простору Ви хочете залишити для фону. 


Тоді, користуючись палітрою, оберіть колір фону та його прозорість. 


За допомогою бігунка Corner rounding Ви можете зробити Ваші фото зовсім круглими або лише злегка заокруглити краї. 



Якщо Ви закінчили роботу над колажем і Вас все влаштовує, настав час зберегти наше зображення. Для цього натискаємо на кнопку Save угорі.


Пишемо назву для нашого файлe та натискаємо Save to my computer. У вікні, яке з'явиться, обираємо місце для зберігання і натискаємо Сохранить. 


Програма повертає нас назад, де ми можемо очистити все кнопочкою Clear all і, завантаживши нові фото, почати все спочатку)))



Маю надію, що ця інформація стане для Вас корисною! А я з радістю відповім на Ваші запитання!


З любов'ю Люда!

2 коментарі:

  1. Людочка, ти просто молодчина, чудесний МК, дуже все зрозуміло та доступно. Я якраз подумувала над тим, щоб навчитися робити колаж, та все руки не доходили, а тут стільки корисної інформації. Дякую, буду штурмувати))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! я старала уже якнайдетальніше розказати)) Сама колись про цю програму від когось почула, то вирішила поділитися! Дуже рада, що знадобилось)))

      Видалити