середу, 26 серпня 2015 р.

СП-альбом "KraftLove" - заключний пост

Вітаю!

Здається, я таки встигаю здати свій альбомчик по СП-альбом "KraftLove" від ScrapMir. Мені ця затія дуже сподобалась, але мене майже не було дома ці тижні, постійно в роз'їздах, тому майже весь альбом я зробила за вчора і сьогодні. І навіть так у мене часу було обмаль, бо в мене зараз в гостях тато з братом) Але я це змогла і запрошую вас до перегляду!


Узнать подробнее о самом проекте можно ЗДЕСЬ
Прочитать о подготовке и материалах можно ЗДЕСЬ
1й этап ЗДЕСЬ
2ой этап ЗДЕСЬ
3й этап ЗДЕСЬ
4й этап ЗДЕСЬ
4.1 этап ЗДЕСЬ
5й этап ЗДЕСЬ


Нагадую, що розмір мого альбому 20х20 см, я його зробила на кільцях, бо планую пізніше розширити і додати якісь листочки для записів. На обкладинку взяла красиву квіткову тканину і веселий напис




Ось і ОЕ - Теги та годинник


Золотисті крафтові метелики)


ПЕрший розворот детальніше можна роздивитись тут


Другий розворот 


Ось серце: я його вирізала з фатіну, гофрованого картону та оксамитового паперу, тонувала, малювала глітером та пудрою перламутровою, штампувала і приклеїла на нього крафтового листа)


Ще одне ОЕ - Трафарет. Я вирізала букет з фонового листа, підклала під нього кальку і поставила напис.


Також вирізала сердечка


А ось тат ці ж сердечка разом з оксамитовим папером


І букет))) Напис на кальці відштампований, а тоді я на ньому зробила тиснення


І золоті елементи, нагадую, що це все ембосінг на крафті


Третій розворот


ОЕ - гірлянда з сердець, у мене з таких маленьких на нитці) 



М'яке серце з паперу, крафту та оксамитової тканини, прошите вручну




На іншій сторінці під папір підклала фарбований спреями бинт, він теж весь у золоті. До речі, в цьому альбомі я вперше рвала папір і м'яла його: мені сподобалось)))


А ось ще одне ОЕ: Квітка з паперу і сизаль)


І четвертий розворот)


Ось моя розкладка для різних фото, закривається ця сторінка на шнурочок)




А всередині ще ось таке місце під фотографії




З іншого боку я відірвалася))) В моїй великій кишеньці з тканини знаходиться м'яке серце, яке може слугувати окремою листівкою)



Детальки:


Ключик із замочком - дуже символічно)


Воно все таке з мереживом і тут можна щось написати)


Ця сторінка теж відкривається



ОЕ - Квітка з МК (під золотистою трояндою) і золотий метелик


Листочок за МК з сердечком


Ось і все! Я отримала величезне задоволення і спробувала щось абсолютно нове для мене! Дякую організаторці за чудові МК і колосальне натхнення! Ну і папір СкрапМира звичайно мені дуже подобається!

Тепер чекатиму голосування і ваших відгуків)))

З любов'ю, Ваша Люда


5 коментарів:

  1. Людочка, он мега-душевный! Мягенькое сердце в альбоме - так романтишно)

    ВідповістиВидалити
  2. Людочка, какая же ты умничка!)
    Ну вот надеялась, что ты вынырнешь и успеешь))
    Комментировать буду позже, прости, но обязательно это сделаю - поделюсь всем что придёт)

    ВідповістиВидалити
  3. Очень милый альбомчик. Такие тканюшки красивенные! И еще очень понравилась гирляндочка из мелких сердечек. Поздравляю с завершением!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Людочка,молодец! Такой милый альбомчик и сердечки все такие душевные!

    ВідповістиВидалити