середу, 28 жовтня 2015 р.

Листівка для вчителя

Вітаю!

Я просто майстер показувати роботи із запізненням та невчасно))) Ось і така листівка з нагоди дня вчителя у мене десь загубилась.



Зробила я її для нашого Задание №4. Универсальный скетч №2


Хоч школу і вчителів я досі згадую із жахом, листівка мені подобається))) А все через класний папір і круті штампи! Чий папір не знаю, бо мені його подарували, але він такий товстенький і чорні маленькі рамочки просто ідеально підійшли до теми і до штампів.


На рамочках я зробила ембосінг білою пудрою штампів "З днем вчителя!" та Дзвіночок, дрібні частинки спеціально не знімала, вийшов ефект крейдової дошки. Під рамки додала Лінійку (теж ембосінг білою та рожевою пудрою). А на кальці відштампувала Сердечки з Набор штампов "Рисунки карандашем" та Хрестики-нолики чорними чорнилами і покрила прозорою пудрою.



Для завдання:


Тепер залишилось придумати, кому цю листівку подарувати)))

А поки бувайте!

З любов'ю, Ваша Люда

1 коментар: