середа, 23 березня 2016 р.

Дуже золоті листівки

Вітаю!

Моя любов до золота продовжує рости і я сьогодні покажу вам дві дуже золоті листівки, от зовсім-зовсім золоті) 
В них я використовувала чудові штампи від Скрапштампінгу!



Перша листівка - більш чоловіча! Тут фоновий штамп із зірками я покрила золотою пудрою з глітером.



Напис вирубала на бігшоті із золотої фольги, посадила його на калькуі додала золоті зірки тех на кальці



А ось друга листівка більш жіноча) Тут зірки на фоні я запекла прозорою пудрою для ембосінгу і побризкала зверху золотим спреєм


Напис теж вирубала із золотої фольги, під нього підклала серветку із кальки




І тут зірочки із кальки.


Неймовірний блиск! Мені дуже сподобались ці листівки))) 


Візьму участь в завданні

А також хочу долучитися до 
Спонсор совместного проекта - интернет-магазин "Бумажный кораблик".

А ви любите золото в роботах? 

Ваша Люда