неділя, 20 березня 2016 р.

Ведмеді і ніжність!

Вітаю!

Для весняного СП в АртКлубі я створила дві милі листівки із ведмедиками! Не знаю,що на мене найшло, але потягнуло на ось такі мімішності)))

Перша листівка - до свята Пасхи! Хочу цього року розпочати традицію обдарування друзів листівками з цього приводу) 



На листівці використала Яєчко та Гілочку від Вензелика


Відштамповані яєчка від СкрапШтампінгу вирізала і теж помістила на роботу


Цей ведмедик такий хорошенький! 


Do zadania:


Друга листівка - для мами! Тут дуже ніжний трояндовий фон, ще один симпатичний ведмедик і квіти, звісно!


Красива квіточка з того ж набору, що і гілочка на попередній листівці, від Вензелика




Хочу відправити ці мої листівки на завдання:

Надихнулася поєднанням рожевого із світло-зеленим, весняним настроєм і зображенням плюшевого ведмедика)))



Та хочу додатися в галерею березня Вензелика


Я тут знову на трохи закинула свій блог, бо часу зовсім немає! Але у мене море робіт і багато новин, тому я скоро повернусь))

З любов'ю,
Ваша Люда