неділя, 28 серпня 2016 р.

Морський альбом

Вітаю усіх!

А у мене сьогодні море. Правда, тільки на альбомі) Я от абсолютна гірська людина, а до водички і теплого пісочку мене не сильно тягне. Але коли мені прийшла дизайнерська посилка від Woodchic і там було це колесо огляду, то я зразу побачила на якій роботі він має бути) Так з'явився цей яскравий морський альбом, який скоро житиме в однієї прекрасної людини! 





Зверху на колесі покритий блакитним ембосінгом напис Moment.
Сам чіпборд виявився дуже міцним, біленьким, а про красу дизайнів я можу говорити вічно - це любов!



Всередині альбом має прошиті чисті картонні сторінки молочного кольору і два оформлені форзаци




На задньому форзаці - кишеня для додаткових фото чи записів


Хочу взяти участь у


А також показати роботу у Галерея. Августа 2016


А де цього року відпочивали ви? Ми от з чоловіком недавно повернулися із Карпат, де їздили улюбленими місцями, підіймалися на гору Піп Іван і гуляли біля Синевира.

З любов'ю,
Ваша Люда