четвер, 17 вересня 2015 р.

Блокнот "Осінні мрії"

Вітаю!

Мій марафон осінніх робіт продовжується, натхнення не відпускає, і я сьогодні до вас із блокнотом, який був створений з неймовірним настроєм та завзяття! Я планувала зробити іншу роботу, але в неділю увечері мені прийшла ця ідея, я бігом сіла все це замалювати (з цього етапу у мене починається робота над будь-яким альбомом чи маштабним проектом), два дні не відривалася від столу, випила багато кави, мало їла і дуже втомилася, але створила ось такий блокнот!

Зробила я його для Натхнення від дизайнера в блозі Cherrylana designs і щоб не писати двічі, продублюю його ще тут)))

Я вже казала, що осінь - моя улюблена пора! Саме восени в моє життя приходять зміни, восени я закохуюся в нові міста, восени я знаходжу гармонію з собою, восени я знову вчуся насолоджуватися простими речами, восени, зрештою, відбулося наше з чоловіком весілля) Тому коли я побачила ще тільки ескізи нового осіннього релізу, в моїй голові вже народжувалося натхнення! І мій блокнот для когось, хто так само закоханий в осінь, кому вона дарує натхнення та спонукає мріяти!



Постараюся розказати Вам, як же ця робота у мене створювалася. Для обкладинки я взяла дві лляні тканини (одна з малюнком, інша просто сіра). Покрила її текструрною пастою та прозорим медіум і у них зробила відтиск Дерева (і штамп це витримав прекрасно, двічі!), покрила це все спреями різних кольорів.Додала штампи ВіршЛисточкиПташки і напис-чіпборд від ScrapBox "My Dreams" №2.


Зверху все покрила перламутровим спреям і блокнот зразу засяяв)



Ніжні мереживні форзаци


Перший розділювач: на фоні є вгрунтоване листя (справжнє, тільки його уже важко розгледіти за іншим декором) і трафарет-листя. 


Листочки клена та Цинії (я називаю їх хризантемами) відштампувала, розфарбувала акварелю та вирізала (я обожнюю щось вирізати!). Склалася така композиція)



Всюди я залишила чисте місце для назви розділювача, щоб власниця сама вибрала, що б там мало бути.


З іншого боку місце для фото зі штампиком Фото


Другий розділювач: тут у мене багато Пташок (і ще таких), гілочка з набору Чотири сезонилистя клена та Набір Польові квіти. Все загрунтована, покрито спреями, проштамповано) Додала трохи мережива, фатін та чіпборд-гілочки від ScrapBox.



Також тут ще є й пташки, нанесені через трафарет



А з іншого боку під фото ховається такий конвертик


Третій розділювач: романтично-музичний, з вінтажними нотами, загрунтованими в фон та трафаретом-текстом. Фон також проштампований штампом-віршем Ліни Костенко, а біля місця для назви композиція з моїх улюблений Троянд та звиток.


Ніжна балерина на фоні з нот та кальки




Інша сторона:


І четвертий розділювач: про вічне, про любов) Тут схожа композиція, як на обладинці - теж відбите в текстурній пасті Дерево з гойдалкою, а ще Листя клену та Листя в калюжці 


Листочки на дереві з набору Чотири сезони


Сонце з пташками відштампувала різними чорнилками, війщов цікавий ефект омбре. А ще тут падає Дощик)


А під ліхтарем, не боячись дощу, сидить Закохана пара



На цьому розділювачі є такий крафтовий конверт із штампом Гілочка



Для завдань:







Використані матеріали від Фабрики Декору:
Текстурная паста с песком. БелаяТрафарет «Листочки-ажур»Трафарет «Птицы на проводе»Аква-спрей "Мятная свежесть"Аква-спрей "Английская роза"Аква-спрей "Голубые мечты"Аква-спрей "Солнечное утро"Аква-спрей "Апельсиновый нектар"Аква-спрей "Крепкий кофе"Аква-спрей "Черная ночь"Жемчужный спрей "Ледяной винтаж"Жемчужный спрей "Белый жемчуг"Спрей металлик "Золото"Спрей хамелеон "На дне океана"Спрей хамелеон "Имперский пурпур"Клей "Универсальный 100"


Ось такі мої осінні мрії! Радію, що цей блокнот перша моя спроба в такому майже мікс-медійному стилі, награлася спреями, штампами та трафаретами як хотіла. Але результат передає мої почуття до осені і стан душі зараз) 


Маю надію, що Вас моя робота теж сколихнула та надихнула! 

З любов'ю, Ваша Люда

9 коментарів:

  1. Чудовий блокнот))) З запахом та настроєм осені, дуже гарно))))

    ВідповістиВидалити
  2. Неперевершений блокнот!) Під скромною обкладинкою ховається справді осінній настрій... особливо вразив розділювач з пташками..... ммммм))) Дякуємо, що надихаєтесь разом з нами. ScrapBox!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, мені так приємно! Я просто на такій хвилі любові до осені зараз, що не можу спинитись))) Спасибі за ваш крутий чіпборд!

      Видалити
  3. Такая винтажная осень! Здорово!:)
    Спасибо за участие в задании "Дачный сезон" от ScrapBox!

    ВідповістиВидалити
  4. Ох, Людочка! Ну какая же душевная работа!! Спасибо за участие в задании от ScrapBox!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ;) Людочка і від ScrapBox дякуємо і від блогу "Ванільні мрії"

      Видалити
  5. Дуже креативно і гарно! Дякуємо за участь від скрап-студії "З Любов'ю".

    ВідповістиВидалити
  6. Ви, на жаль, банер і лінк скрап-студії "З любов'ю" не додали.

    ВідповістиВидалити
  7. Людо, неймовірно натхненний блокнотик!! Дякуємо від Аґрафки!!

    ВідповістиВидалити