пʼятницю, 25 вересня 2015 р.

Мікс-медійна сторінка за МК Тані Комарової

Вітаю!

Я тут записалася на Скрап Академию Онлайн і вечорами слухаю вебінари. От в середу був майстер-клас Тані Комарової -  Taniko - і я не планувала щось робити, просто послухати)) Але десь за півгодини я не витримала і побігла на балкон. Я вже казала, що сторінки мені зовсім не вдаються, а міксмедійні тим більше, але це ж не причина, щоб не намагатися! І дякуючи натхнення від Тетяни ось що в мене вийшло! Я вперше задоволена результатом, бо Таня так гарно пояснила як краще все розкласти, розмалювати і який декор додати! Запрошую подивитись детальніше, а всі матеріали від коханої Фабрики декору, які я використовувала в роботі, ви можете переглянути в кінці посту!



Почала я творити взагалі без фото, роздрукувала його аж зранку, коли доробляла сторінку)) І виявляється я можу трохи друкувати фото, у мене ж теж є Canon Selphy! Точніше, це чоловіка, як і фотоапарат, але ж ми сім'я, треба ділитись) Фото з цьогорічного фестивалю, таке серйозне.


В основі у мене міцний папір від Я його покрила сумішшю трьох фарб, а тоді через трафарет нанесла трохи уже застиглий акриловий ґрунт, шар вийшов тонкий і такий глянцевий. А уже зверху я нанесла текстурну пасту з піском.


Далі це все розфарбовувалось спреями і фарбами!


Для декору я назбирала обрізки різних мережив, прошв, а також кальку і папір. Збоку у мене примостився ажурний метелик.


Сторінка в блакитно-жовтих кольорах, напис я покрила рідкими дотсами "Лимон", вийшло дуже круто. Щоб підтримати жовтий, я розфарбувала і серветку під метеликом в такий спосіб, і тими ж дотсами зробила бризки!


Між мереживо засунула тичинки, нитки, квіти, вирізані з листа, який у мене на основі зліва, а також пір'я.


Використані матеріали:

Ну як вам мої екперименти? Буду пробувати уже щось сама, бо робота з фарбами і спреями - це щось неймовірне!

Бувайте!

Немає коментарів:

Дописати коментар