вівторок, 22 липня 2014 р.

Акварельне тріо і топ

Вітаю!

Щось я зовсім тут перестала з'являтись( То у нас трохи перекроїлися плани на відпочинок, бо  прихворіла, то настрою не було що-небудь робити чи говорити через те все, що навколо відбувається(

Але мені просто дуже треба відволіктись на щось хороше, тому покажу нарешті те, що ще не показувала))) Почну з трійки акварельних листівок, які вийшли у мене експромтом)



Мій брат вчиться на дизайнера і так сталося, що в нього виявились два набори дуже класних акварельних фарб, один з яких він подарував мені! Але попри моє величезне бажання малювати, я все щось не могла за них взятися. І тут мені надійшло замовлення на Trawel book (покажу його в наступному пості), і я давай розмальовувати розділювачі... Захопилась, ледве зупинилась) Так до пари ще й ці простенькі листівки з'явились)


І у нас в блозі  Scrap Workshop нове завдання марафону - "Ищем вохновение в доме". Можна надихатися всім, що красивого ви знайдете у своєму домі. Про моє завдання читайте в Scrap Workshop) І обов'язково приєднуйтесь і беріть участь!!!



Основа акварельний папір, рослини відштамповані, а напис це гарячий ембосінг


Зробила за скетчем для листівки 37  блогу Fairy's Challenges



Тут теж використовувала ембосування, метелики вирізані з якогось листа))


Ця летить в блог Scrap Master на завдання "На крыльях скрапа"


А тут мені подобаються ці цікаві акценти, зроблені дотсами, перший раз використовувала)


Надихнулась картинкою із "Фото-вдохновения на летнюю тему" блогу Сова-искусница, а саме велосипедом та літнім зеленим кольором)

А всі три листівки разом відправляю на завдання:




А ще у мене велика радість, мене вибрали в ТОП-3 і ПД мого улюбленого проекту Вышивка&Скрапбукинг з моїм блокнотом для мами і рамочкою для фото! Ура!!! До речі, блокнотик на наступний же день знайшов чудову власницю, а рамка подарована кумі і красується на її стіні з фото моєї чудо-похресниці))

Я сьогодні ще повернусь)))) До зустрічі!

І не забувайте мені писати)






10 коментарів:

  1. До чего же мне нравятся такие клиновые работы! супер!
    Спасибо, что творите с блогом Сова-Искусница.

    ВідповістиВидалити
  2. Очень стильные и яркие работы!! Очень понравились!
    Спасибо, что творите с Избушкой Бабы Яги!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Вам за завдання! Бо акварелі могли ще рік простояти в шухляді)))

      Видалити
  3. Очень красивые! Спасибо от Избушки Бабы Яги!

    ВідповістиВидалити
  4. Замечательные открытки! Спасибо, что творите с Сибирским Скрапклубом!

    ВідповістиВидалити
  5. Прекрасная акварель!Спасибо от Бабушки Яги!

    ВідповістиВидалити
  6. Дуже гармонійні і легкі листівочки! І чудове поєднання кольорів! Дякуємо за участь у завданні від ScrapMaster!

    ВідповістиВидалити
  7. чудесная открытка, так и хочется прокатится на велосипеде по лесным тропинкам - фон шикарен - прост и воздушен
    Спасибо, что творите с блогом Сова-Искусница

    ВідповістиВидалити
  8. Так гармонично и красиво! Мне тоже очень нравится такой вот клин! Спасибо от Fairy"s Challenges!

    ВідповістиВидалити