пʼятницю, 4 липня 2014 р.

Блокнот для волошкової дівчини

Вітаю!

Замовили мені недавно ось такий блокнотик для дівчини Каті, яка любить волошки і сонечка) Її хлопець (тепер уже мій постійний клієнт) описав, що хоче в ньому бачити і розказав про вподобання дівчини) Мені залишалось лише зробити!


Тканина хоч і не з волошками, але темно-синього кольору, вишита перша буква імені (з волошками), багато мережива, милі сонечка і ще й метелик) 

Деталі:



Саморобна етикетка ззаду)


Як завжди переживала, чи сподобається, але всі були задоволені)

Візьму участь в завданнях:


Мене надихнула картинка з бутилочками, бо я зразу подумала про квіти і про цю тканину) І взагалі я захоплена цим поєднанням кольорів!


Як уже казала, у мене сонечка і метелик)


Мої елементи: Квіти, мереживо, підвіска


Все, іду спати! Сьогодні стільки всього поробила! Пора відпочити)))

Бувайте)

2 коментарі:

  1. мої спостереження: з чоловіками-замовниками легше працювати, ніж з дівчатами))) - вони завжди задоволені результатом :-)
    Блокнот індивідуальний, а тому не міг не сподобатися дівчині!
    (стрічки з тими металевими штучками так гарно виглядають)

    ВідповістиВидалити
  2. Очень красивый блокнотик! Cпасибо, что творите вместе с блогом "этот Безумный Скраповый мир"!

    ВідповістиВидалити