вівторок, 22 липня 2014 р.

Кулінарний блокнот італійський

Вітаю!

Продовжую показувати частини свого великого замовлення! Наступним є кулінарний блокнот для мами) Я захотіла зробити його таким трошки італійським і підібрала красиву червоно-жовту тканину в клітинку)


Обкладинка прикрашена мереживом, центральна картинка - смачнючий салат Капрезе, дерев'яна розмальована мною баночка від Sky Swallow Kiev


Декорувала я готовий блокнот з красивими сторінками (у мене такий самий, тільки не прикрашений), форзаци вклеювала як могла, бо виявилось, що в мене нема паперу потрібного розміру) На передньому форзаці конверт, на якому теж можна писати рецепти)



Детальки)



 Тут більше нічого не скажеш, хіба те, що він мені дуже подобається, тому переходжу до завдань, в яких беру участь:



У мене по діагоналі металева підвіска, чіпборд, напис




Поки що все) Бувайте!




6 коментарів: