вівторок, 5 листопада 2013 р.

Привітання

Вітаю!

Я Люда і я залежна від рукоділля) Все почалося з моєї бабусі, яка шила і вишивала. І от одного разу вона спробувала бісероплетіння і це сподобалось не лише їй, а і мені. Тому я разом із нею плела різноманітні прикраси та вишивала бісером.

Ось деякі з моїх перших, ще шкільних, робіт:





А це робота бабусі: лемківський автентичний горсик, вишитий бісером. Спідницю вишивала мама, а сорочку я.


Але я людина творча, бісеру мені стало мало, тому я захопилася вишиванням. Що у мене вийшло я покажу якось пізніше)

На даний час я займаюся квілінгом, декупажем, шиттям, скрапбукінгом, шию з фетру та іншими красивостями. 

Тому запрошую Вас до знайомства! Залишайтесь, я ще багато розкажу про свою творчість!


Вишневий Цвіт

Немає коментарів:

Дописати коментар