четвер, 21 листопада 2013 р.

Новорічна листівка "Пташка"

Ще раз вітаю!

Мені сподобалося робити листівки не поодинці, а серіями чи парами. І ця нова листівка з пташкою має пару, яку я покажу пізніше. 

Я взагалі то не дуже люблю блакитний, так само як і рожевий))) Але цю листівку робила з любов'ю, вона така ніжна і зимова!



Використовувала тут папір "My Mind's Eye" Mistletoe Magic та "Зиму" від ScrapBerrys, роздруківку, мереживо в вигляді дзвоників (теж бабусине), стрічку, гудзик, напівбусини і блискучі сніжинки!


Беру участь у таких завданнях:




- ЗАДАЧКА №5 "Ленты+ снег/эффект мороза/узоры + новогодняя тема" блогу Скрапим на радость. У мене квіточка з стрічкою, сніжинки та морозні узори на папері і новорічний настрій)))))


Ось таке))

Я люблю критику і хочу рости, тому пишіть Ваші враження!






Немає коментарів:

Дописати коментар