пʼятницю, 8 листопада 2013 р.

Новорічно-романтичний настрій та листівка

Я знову з Вами!

До Нового року ще не близько, а мені уже мріється про кольорові вогники, збір та виготовлення подарунків, мандаринки і заклопотаних перед святом людей! Хочеться лежати в снігу і ловити язиком сніжинки, одягати ялинку (дизайнерський винахід мого чоловіка, яким я з Вами ще поділюсь), пити іскристе шампанське і бути такою щасливою, щоб навіть побажати собі було нічого! Напевне, тому і листівка у мене вийшла замріяно-романтично-новорічна))

В роботі я використовувала дизайнерський картон, машинну строчку, а також дирокольні сніжинки - уже майже новорічний подарунок пані Галини))
І всередині також з допомогою трафарету намальовані ніжні рожеві сніжинки, та фотопарат їх вперто не хотів фотографувати((


З прийдешнім Новим Роком!

З цією листівочкою беру участь в Завданні #31 - Новорічні листівки! блогу Зроби сам(а)


А також в першому етапі марафону "Рукодельный Новый Год" в Декоративном Городе!
Там обов'зковий елемент - гірлянда, а у мене їх дві: одна з паперових прапорців на сріблястій люрексовій нитці, а друга з напівбусин!


До зустрічі! Чекаю Ваших вражень!

Немає коментарів:

Дописати коментар