четвер, 21 листопада 2013 р.

Серія листівок "Дари Різдва"

Вітаю!

Нарешті пофотографувала свою невеличку новорічну серію. Центром всіх листівок є чудові різдвяні картинки, які мені дуже подобаються - вони прості, лаконічні, але багато говорять, все в моєму стилі))) Тому і самі листівки вийшли такими - не перезавантаженими деталями.

Першу листівку, а заразом і мою улюблену, я Вам вже показувала, називається вона "Мир". Використовувала папір "My Mind's Eye" Mistletoe Magic та "12 Days of Christmas" Graphic 45, вирубку, мереживо, квіточку, роздруківку.


Ось таке побажання знаходиться всередині. Це до мене прийшли нарешті штампи від Штампів з любов'ю, і я не можу ними натішитись)))))))) 



Наступна листівочка - "Радість". Мені дуже сподобалось таке поєднання кольорів. Сніжинки помалювала глітером, використала той самий папір, салфетку, вирубку.




Третя листівка - "Любов". Вона дуже простенька, але справжня любов думаю якраз така))) Використала папір  "My Mind's Eye" Mistletoe Magic, скрап-квіти, тичинки і своє улюблене мереживо))) До речі, про нього, воно у мене все вінтажне, бо витягнене ще з бабусиних запасів!!! Тому має справжній шарм давнини та тепла)




І остання - листівка "Надія". Центральний декор - квітка з мережива і ягідки)))


Ось така серія! Бажаю Вам всіх тих дарів! І не тільки на Різдво!

А тепер перейду до завдань))) З другою листівкою, "Радість" хочу взяти участь:



З третьою листівкою - "Любов'ю", хочу спробуватись:


А з останньою - "Надією", надіюсь на перемогу тут:

Зробила її за чудовим Скетчем № 1 блогу Mary-Art, перевернула його)))


А надихнуло  мене завдання Фотовдохновение №2 блогу Этот безумный скраповый мир. Вийшли у мене новорічні ягідки і зелено-блакитний колір!


І беру участь з нею в Новорічному марафоні "Рукодельный Новый Год" Этап 3 - "Новогодний венок". У мене вінок на картинці)))





Ну ось, ніби все!

Дуже чекаю на Ваші відгуки!





Немає коментарів:

Дописати коментар