четвер, 21 листопада 2013 р.

Листівка для мами

Привіт!

Недавно в нашої мами (мами мого чоловіка) було день народження, 60 років! Дуже хотілося зробити їй гарне свято, але не дуже вийшло((((

Я спекла торт, і хоч він завжди мені вдавався, в той день ні коржі не виросли, ні крем не збився! Подарунок, який я купила, довелося міняти, бо розмір не підійшов! Зате чоловік подарував неймовірної краси букет квітів, а я зробила листівку. Планувала її зовсім по іншому, а вона вийшла навіть для мене сюрпризом. Не знаю, як хто працює, а я розкладаю в майстерні всі свої скарби, довго їх прикладаю один до одного, перебираю і через якийсь час від первісного задуму не залишається нічого))) Листівки складаються з тих матеріалів, які аж просяться бути разом. Я люблю щоб все було просто і зі смаком, тому не додаю багато елементів.

Так заговорилася, що й про листівку забула)))) Ось така вона


Використовувала папір "My Mind's Eye" Mistletoe Magic, вирізки з картинок "Вінтажні пташки", вирубку красивезного метелика, салфетку, стрічку, мереживо, квіти, штампи.
Штампу "Мама" у мене насправді немає, але є штамп "Вітаємо, малюк!", от з нього я і зліпила напис))))


Зробила я її за чудовим скетчем блогу Scrap Magia, я його перевернула


Так як ця листівка створена для мами і надихалася я її любов'ю та мудрістю, то беру з нею участь в завданні "Для самой родной" блогу Art Choice


А також хочу спробуватись в завданні №10: Кружева да штампы блогу Сундучок Идей
Тим більше що картинка з квіточкою у мене від спонсора завдання Євгенії Курдибанівської))))

І ще розкажу про радість: я виграла в завданні Скрап на ялинку блогу Інтернет-магазину "Заготовочка"
В топ мені б звичайно хотілося більше, але моїм роботам ще до цього далеко(((

Чекаю Ваших відгуків, вони для мене дуже важливі!!!




Немає коментарів:

Дописати коментар