пʼятницю, 14 лютого 2014 р.

Смаколики, ляґуміни і пляцки. Скрап-кухня. 2 етап.

Вітаю!

Я як завжди в останньому вагоні! Показую аж сьогодні розділювачі в свої кулінарні книги, які роблю в проекті "Скрап-кухня" з Нютою в блозі Happy scrap moments. Їх у мене буде дві)

Перша можна сказати класична, з шістьма розділювачами: "Салати і закуски", "Перші страви", "М'ясні страви", "Пісні страви", "Десерти", "Домашні заготівки". Використовувала чудовий папір "Homemade with love", він такий цупкий і приємний на дотик, просто клас!!!














Другий кулінарчик у мене буде солоденький, з такими розділювачами: "Тістечка", "Пиріжки", "Накипляки, кекси, бабки", "Пляцки", "Торти", "Солодкі смаколики", "Варення, ґалярети, мармелади", "Напої і морозиво". А називатиметься він "Ріжні ляґуміни". Що таке ляґуміни, я розкажу в наступному етапі, навіть з рецептом, тому не забудьте заглянути))) А загалом блокнот у мене буде такий галицький. Ідея виникла з книжки Осипи Заклинської "Нова кухня вітамінова", це львівська господиня, видала її в 1920-роках, недавно її перевидали. Я її дуже люблю, там дуже практичні поради і рецепти, ще й з такими словечками, які і я, хоч сама з західної України, не знала))) Ось виявляється, що накипляки - це запіканки, цвібак - бісквіт, а бросквини - персики)))

Тільки от самі розділювачі я доробити не встигла( Тому покажу заготовки:





 На всіх розділювачах з іншого боку є і буде багато конвертиків та кишеньок)



А ще у нас сьогодні була дуже гарна неформальна зустріч з моїми новими одногрупниками (чи то пак колегами). Тобто привід був формальний: нас зігнали на якусь зустріч з народним депутатом, з якої ми успішно втекли в кафе і почали там ближче знайомитись. Всі такі талановиті і чудові люди! Стільки гарних емоцій отримала!

А завтра я проводитиму МК для дітей художньої школи, будемо шити серце із фетру. Ось таке в мене зараз напружене активне життя! Уже чую прихід весни, виходжу із зимової сплячки)))

Все, чекайте продовження!

4 коментарі:

  1. Дуже гарна робота! Збагатила свою українську деякими новими словами. Дякую!

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибі!!! Надіюсь я ще й рецептами Вас збагачу))

    ВідповістиВидалити
  3. Красиво очень! Я на самом первом этапе, заходила ко всем смотрела что за материалы насобирали все и у многих увидела этот набор карта белла. Подумала что у нас чуть ли не лифтинг друг друга получится, но нет у всех блокнотики разные вышли =))

    ВідповістиВидалити