пʼятниця, 7 лютого 2014 р.

Валентинка і проект "Другие Открытки"

Вітаю!

Я вже розказувала про те, як з блогу Алёны (Sineoka) почалося моє власне блого-життя) А точніше, саме з проекту Другие Открытки, про який я прочитала Вконтакте) Але перший раз участь в ньому я беру аж тепер! Не скажу, що дуже задоволена своєю роботою, але зробити щось краще не вдалося, бо у мене захворів чоловік і я всі дні бігаю коло нього(((






Шаблон чудовий, так цікаво робити щось оригінальніше, ніж просто прямокутники! Тепер я почала по трохи і до старіших шаблонів повертатися і скоро покажу дві листівки у формі серця)

А ось власне листівку я зробила в якості ДК блогу Сундучок Идей. Там у нас нове завдання №2 «На крыльях любви». Приєднуйтесь!

Ще візьму участь в завданнях:
У мене паперове серце, квіти з тканини і штампики - метелик, напис і завитушки)




Все! Чекаю Ваших вражень!