середу, 19 лютого 2014 р.

Мій красивий блог. Урок 2

Вітаю!

Щоб не зійти з розуму від того, що діється в країні і для того, щоб зберегти холодну голову, намагаюсь щось творити останні дні. Так вчора під онлайн трансляцію з Майдану робила розділювачі в кулінарну книгу для СП Нюти, а сьогодні виконувала домашнє завдання проекту "Мій красивий блог" Альони.

1. Для початку треба було створити палітру блогу. Мій улюблений колір зелений, у всіх відтінках, тому і палітри у мене такі. Їх декілька, не могла стриматися, сподобалось.




Думаю, зрозуміло, чого мені хочеться.
2. Потрібно було скачати і встановити гарні шрифти і кисті. У мене уже було, ще трохи повнила колекцію пензлів.

3. Створити свою власну кисть - теж уже є)

Ще не пізно виконати завдання


І декілька фото з зеленої гами для натхнення:








Моліться за Україну! Моліться за невинно убієнних! Все буде добре!
Я не боюся! Я вірю в перемогу!



3 коментарі: