середу, 12 лютого 2014 р.

Листівки-сердечки

Вітаю!

Ух, я за ці вихідні написала дві статті! Одна з них про Шевченка написалася за пів дня, просто рекорд для мене. Хто ще не знає, я зараз аспірант культурології і тому в перервах між скрапом ще й вчуся)))
Покажу сьогодні листівки-майже близнята у формі серця. Перша "Для неї":


Використовувала папір від Prima, квіти, бабусине мереживо, милий брадсик (я поповнила свої запаси красою), підвіску-бабку, напис роздрукувала, і те що найбільше сподобалось: виклала доріжку з напівбусинок від найбільшої до самої манюсінької)



А це серце "Для нього":


Що за папір не знаю, це я накупила цілу купу різного у однієї майстрині, оптом))) Метелик - це натирка, напис теж роздрукований, ще використала красивий брадс, підвіску-серце, шеббі-стрічку і вирубні сердечка.


Творила я їх за шаблонами Альони



Візьму участь в завданнях:
- "Окрыленные любовью….." блогу Anna'Scrap. У мене на двох листівках і серця, і крила)



Магия формы. "Сердце" блогу ScrapMagia




Чекаю Вашої критики!



5 коментарів:

  1. Дуже гарні валентинки! У чоловічу дуже гармонійно вписалися троянди. І не треба ніякої критики: кожен творить так, як він бачить:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибі! Мені чоловіча більше подобається))) Ну, а про критику: то я більше поради прошу, цікаво що люди з боку скажуть))))

      Видалити
  2. Очень красиво получилось! :) Спасибо от Anna'Scrap!

    ВідповістиВидалити
  3. Спасибо за участие в нашем задании! Скрапмагия)

    ВідповістиВидалити