середу, 5 лютого 2014 р.

Про натхнення, Скрап-кухню та зміни в блозі!

Вітаю!

Сьогодні писатиму багато))
Ще декілька місяців тому я й не думала, що вестиму блог. Це було мені якось не цікаво, та й не знала, про що писати. Про себе розказувати всім не в моєму стилі. Але випадково я натрапила на блог Алёны (Sineoka) і пропала на декілька днів. Я не зупинялася, поки не прочитала його всього-всього! За ті декілька днів я познайомилася з чудовими і ніжними роботами авторки, надивилась на її милого синочка і щасливу сім'ю, дізналася, що таке челендж, що є багато схибнутих на рукоділлі людей і що можна брати участь в цікавих завданнях і заводити нові знайомства!  І після цього я створила свій блог))) А роботи Алёны надихають мене і надалі, вона в трійці моїх улюблених скраперок))))

Так от, створила я блог. Але є одне але: я не дуже профі в програмістиці, тому я зробила його простеньким, як мені вдалося швиденько з першого разу і відклала його покращення до кращого часу. Пройшло уже чотири місяці, а цей час ще не настав))) Але мене знову надихнула Алёна, почавши в себе проект "Мой Красивый Блог". В ньому вона вчитиме нас як із наших блогів зробити лялечки)))
Звичайно, я мимо пройти не можу і буду вчитися!!! Приєднуйтесь і Ви!!!


Тепер ще трохи про натхнення)) Ще одна майстриня з мого списку - Нюта! Я обожнюю її листівочки, магнітики, а особливо кулінарчики))) І тут ще один подарунок долі - новий проект Скрап-кухня в блозі Happy Scrap Moments І веде його Нюта! Будемо робити кулінарний блокнотик і магнітик! 


На першому етапі треба підготувати матеріали. Я нагребла все кулінарне, що у мене було, і з цього щось буду творити)))

Я планую зробити мінімум два блокнотики, тому тканини у мене так багато))) В процесі виберу, що буду використовувати, але найбільше схиляюся до зеленого горошку і веселих кексиків!


Спеціальних кулінарних штампиків у мене ще немає, може скоро з'являться, тому буду використовувати нейтральні. Нюта, впізнаєш свої?)))


А це трохи смачних стрічок і декоративний скотч:


Тут різні картинки, вирубка і баночки, тепер і у мене вони є))


А це всілякий дріб'язок: гудзики, підвіски, чіпборди...


Тепер переходимо до найголовнішого - паперу. Перше, що знайшла, це ось цей чайний набір


Асорті з різних колекцій:


Карточки та наклейки:


І звичайно хіт цього СП - кулінарний набір від Carta Bella


Це нарешті кінець мого довжелезного посту! Дякую чудовим дівчатам за натхнення і за те, що підштовхують до творчості)

І з нетерпінням чекаю початку!..



2 коментарі:

  1. Люда, как приятно читать такие слова! Очень тронута! И рада, что вдохновила тебя) Спасибо большое!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І я ще раз дякую у відповідь))) Рада, що познайомилась з такою світлою людиною!

      Видалити