суботу, 13 вересня 2014 р.

Ніжні весільні запрошення

Вітаю!

Літо вносило свої поправки в мій розклад, тому накопичилось знову багато непоказаних робіт. Але я обіцяю виправитись і навіть написати пост про літні пригоди і поїздку в Карпати.

А тепер покажу вам два запрошення на весілля.

Одне з них було для марафону - Tropical Fruit - 1 этап - Чомпу блогу Scrap Workshop, в якому потрібно було зробити роботу з використанням рожевого і білого кольорів. І до речі, марафон продовжується тому долучайтесь до нових завдань!

Ось і запрошення:







Використовувала папір від Оксани Музики, штамп від "Штампів з любов'ю", і неодмінні квіти, стрічки та метелики, без яких я обійтись не можу!


А у це запрошення я просто закохана! В основі неймовірний квітковий скрап-папір, від якого я в захваті. А ще там бордюри з мого улюбленого дироколу)







З бірюзовим запрошенням візьму участь в завданнях:







Ось і все! Не забувайте писати в коментарях, я дуже з того радію))

До зустрічі!




2 коментарі: