понеділок, 15 вересня 2014 р.

Сторінка "Family"

Вітаю!

Розкажу детальніше про сторінку, яку я створила для конкурсу "Дебют року"

Мій пост тут))

Тільки я про нього дізналася, то зразу зрозуміла, що творитиму сторінку! зайшла в майстерню, побачила білий квадрат пивного картону, схопила фарби і пензлі, швидко підібрала фото і почала творити. За годину фон був майже готовий) Через тиждень, тільки у мене з'явився час, я закінчила роботу. І я дуже задоволена, справді)))


І це моя дебютна робота для блогу Art Club UA в рукодільному завданні "Віра, Надія, Любов"


Приєднуйтесь до нас, треба зробити роботу в будь-якій рукодільній техніці, в яку ви вклали ці поняття.  

Для мене ця сторінка дуже особлива, бо любов у нашій сім'ї не просто слова!

І деталі моєї сторінки 


Квіти з шифону робила сама, додала листочків, гілочок, шеббі-стрічку


Фотографія з моєї молодості, зроблена років 7 тому)))


Фон покривала акриловими фарбами, наносила фарбу та текстурну пасту через трафарети, бризкала спреями

Використала нарешті гіпсовий декор, подарований мені вже дуже давно)


Улюблений трафарет "Рукописний текст"



З роботою хочу взяти участь:






Через трафарети наносила акрилові фарби та спреї, а також створювала об'єм за допомогою текстурної пасти




Ось і все! Бережіть своїх близьких і нагадуйте їм про свою любов!

До зустрічі!


3 коментарі:

  1. Замечательная работа, спасибо за участие от Challenge-km-shop!

    ВідповістиВидалити
  2. Люда, очень красивая работа !
    Спасибо, что творите вместе с нами ... ЧБ "Скрапости"

    ВідповістиВидалити
  3. Людочка ..така красота....ніжно..і дуже емоційноооо..дякую за участь в завданні палітра від КСМ!!!

    ВідповістиВидалити