середу, 24 вересня 2014 р.

Набір ДК LZ

Вітаю!

В блозі Штампувальня Лесі Згарди відкритий новий набір в ДК! Я не можу не спробувати, бо давно хотілося мені там попрацювати! А ще дуже приємно, що у нас є свій виробник скрап-радостей, мене це страшенно тішить!


Отже, я Люда, в інтернет-світі Вишневий Цвіт, живу в Києві, працюю дружиною) люблю творчість у всіх виявах! Через бісероплетіння, квілінг, декупаж, вишиття та інші мої рукодільні захоплення рік тому прийшла до скрапбукінгу і пропала зовсім. За цей рік я побувала в трьох ДК, спробувала різні стилі і навчилась вірити у себе!

Найбільше люблю творити листівки, блокноти і альбоми, роблю також альтер, поєдную різні техніки. Подобається стиль чисто і просто, класичний, американський, опановую мікс-медіа, і це мене страшенно захоплює, пробую шеббі.

Люблю працювати і розвиватись! Все, багато говорити не буду, ось мої роботи)








Весільні запрошення



Весільний Magic Box для актриси та піаніста



Дитячий альбом для дівчинки на вісім розворотів








Залишається лише сказати, що я працьовита і вперта)))) І мені дуже-дуже хочеться бути у вашій команді!!!



З надією на успіх Ваша Люда)

1 коментар: