понеділок, 15 вересня 2014 р.

Листівка чоловіча

Вітаю!

Я сьогодні з новою листівкою, чоловічою! Я таки хочу їх навчитись робити)


А спонукав мене на це новий етап Марафону Tropical Fruit - 3 этап - Папайя в нашому блозі Scrap Workshop 


Це таке неймовірне поєднання кольорів, правда? Я запалилася і створила таку листівку!


Все оранжеве на цій листівці - це ембосінг! Відірвалася з ним)


Ось ця пляма - це пташка, а то чоловік не зрозумів) Напис на карточці - наклейки, а ось той білий шматок паперу в квіточки на самому низу - то шпалери)



Використовувала також вирубку, яка створила гарний ажурний об'єм і класно поєдналася із заембосеними кутиками


Об'єм:


І завдання:

А їх чудовий магазин тут)

У мене скелетований листочок і конопляне повісмо замість сизалі)


Цього разу використовувала дуже багато штампів)

 З палітри: чорний колір, поєднання з яскравим оранжевим
А також флора та фауна, рослинні мотиви, природні матеріали
Надихнулась цим фото


Мене сьогодні багато))

Ще почуємось)


Немає коментарів:

Дописати коментар