середу, 17 вересня 2014 р.

Магніт з вишивкою

Вітаю!

Для блогу Happy Scrap Moments і для проекту Каті Вовк "Вышивка и Скрапбукинг", в якому цього разу мені пощасливилось брати участь як запрошеному дизайнеру, я створила магніт для записів!

Я звичайно думала, що за два місяці літа я вишию якісь великі грандіозні речі))) І справді почала таку одну річ ще з попереднього етапу, але не встигла до кінця серпня( 

А для ПД ледве встигла створити ось таку чашечку)


Цього разу ми вишиваємо за книгами Mon Journal и Mon Imagier Retro, у пості в блозі є посилання на них і натхненні роботи Каті та дівчат (і моя скромна робота)


Деталі:


Заготовку з пивного картону я обшила такою веселою тканинкою, знизу підклала синтепон, пришила мою манюсіньку вишивку. Ще використовувала чіпборд від Sky Swallow Kiev і Штампів з любов'ю, мереживо, брадс


Ось такі гарні стікери придбала на Книжковому Арсеналі цього року



Цей етап теж буде продовжуватись два місяці, надіюсь, я встигну щось зробити)

І не забувайте мені писати Ваші думки та відгуки, я з радістю їх читатиму!

Немає коментарів:

Дописати коментар