вівторок, 2 лютого 2016 р.

Весільна ніжність і нова ДК

Вітаю!

Я ще не хвалилася вам тут, що тепер я в новій дизайн-команді молодого виробника ChipBordik - в їхньому магазині недавно з'явилося море крутих трендових новинок, які вам точно сподобаються! 

А також почав свою роботу блог ChipBordik , де ви уже можете знайти багато натхнення від нашої команди! 
Ну і вчора там вийшов пост-натхнення про мою нову листівку, де я вперше працювала з цим чудовим чіпбордом.


Дуже мені хотілося створити щось ніжне, та й весільний сезон он починається, тому і листівка у мене з нагоди дня одруження


Надихнулася я чудовим весільним чіпбордом. Це була моя перша зістріч із ChipBordik і любов трапилася у нас із першого погляду і дотику, адже всі елементи надзвичайно красиві, білосніжні і дуже міцні! 

Першими попросилися в роботу ця пара наречених, яку я покрила золотою пудрою для гарячого ембосінгу. Пудра має в собі дрібненький глітер, тому вся листівка неймовірно сяє!

Також і напис зроблений золотою пудрою, а ще блиску додає перламутровий бісер та дрібнесенькі кришталеві кульки.


Пара розташувалася на красивій рамці, а під нею калька в золоті сердечки, золото не відпускає мене і в цьому сезоні)

А ще в цій листівці багато мережива, легкі шифонові квіти, багато ніжності та океан любові...


Вибачте, що так багато фото, але я в цю роботу нескромно закохана)))

Для завдань:


І дякую вам за ваші коментарі та відгуки! Я їх читаю, але тільки з електронної пошти, і досі не можу вам відповідати!(((( Стараюся якось вирішити цю проблему, але поки нічого не можу зрозуміти.

З любов'ю,
Ваша Люда