вівторок, 16 лютого 2016 р.

МК: Резист-ефект і ніжні тюльпани

Вітаю Вас, дорогенькі!

А в блозі Cherrylana designs вийшов недавно мій МК про улюблений ембосінг і техніку резист-ефекту! Показую його і тут!

"Сьогодні я, Люда Вишневий Цвіт, хочу вам розказати про свою улюблену техніку гарячого ембосінгу - резист-ефект. За допогою цієї техніки можна створювати унікальні фони, використовуючи різноманітні фарби.

Отже, нам будуть потрібні:
- основа для листівки
- штампи, я використовувала Набір штампів "Тюльпани" і Напис "Тому, кого любить..."
- прозора пудра для гарячого ембосінгу (досить дрібна, щоб запікалася суцільним шаром)
- прозорі чорнила для ембосінгу (або інші прозорі чи білі жирні чорнила, що не моментально висихають)
- акварельні фарби, спреї, дистрес
-чорнила (можна щось одне)
-акрилові блоки

Коли знімала МК, то помітила, що у мене іменні набори, приємнооооо))))


Спочатку вибираємо штампи і продумуємо розташування наших елементів. Я вибрала для початку центральний елемент - великий тюльпан і посадила його на акриловий блок. До речі, ви бачили ці нові блоки із заокругленими кутами? Це любов!!!! Така ніби дрібниця, а працювати стало в рази приємніше!

Робимо відтиск штампом з прозорим чорнилом і посипаємо його прозорою пудрою.


Лишню пудру зсипаємо на окремий аркуш паперу і висипаємо назад в баночку, а на листівці у нас залишиться пудра тільки там, де наше чорнило.


Тепер запікаємо пудру феном для ембосінгу. Тюльпан стає глянцевим, але трохи жовтіє, напевне це особливості пудри. В кінці ви побачите, що на готовій роботі лінії будуть білими 



Те саме повторюю з іншими бутонами тюльпан, а також основною ніжкою з листками


Тепер я хочу додати ще листочків, тому роблю масочки із тонкого паперу (штампую їх там і вирізаю), а тоді прикриплюю скотчем туди, де вже є відштамповані елементи, які я не хочу порушити


Ось так:


Коли основні елементи відштамповані, починаємо найцікавіший процес - розмальовуємо наш фон! Квіти тюльпанів я розфарбовувала двома кольорами спреїв, а зверху ще додавала темніший бордовий колір акварелі


Перший світлий шар


Трошки темніші розводи в середині квітки 


І третій ще контрасніший шар. Так наші тюльпани стали цікавішими


Тепер так само спреями та аквареллю розфарбовую ніжки та листочки


Зразу стало так весняно)))



А тепер замальовуємо наш фон, для цього я взяла дистрес-чорнила, помакала їх на акриловий блок і розвела водою



А ось і результат: білі лінії, покриті прозорою пудрою, "проявилися" з під шару фарби!



Додаємо напис, трохи бризків і листівка готова!


Ось і результат! 











Якщо у вас залишились якісь запитання, то пишіть їх у коментарях, я з радістю все розкажу! А якщо питань нема, то пишіть, чи сподобався вам майстер-клас))))


З любов'ю,Ваша Люда"

Візьму участь:
Задание 102