вівторок, 9 лютого 2016 р.

Міні-альбоми

Вітаю!

Я дуже люблю робити сюрпризи! Мене не тішать подарунки для мене так, як думка про те, що десь дорога людина отримає мій скромний подаруночок, зовсім того не очікуючи! І ось натворила я таких маленьких альбомів-гармошок і відправила своїм подругам. Всі уже отримали свої презенти, то можу і вам показати)

Розмір альбомів 12х12 см, вміщають вони десь 14 фото, забула порахувати. Всередині сірий або чорний картон. Зав'язуються всі на тасьму.

Перші два альбоми дуже солодкі)








В першому альбомі для тістечка використовувала Рожеву пудру для ембосингу СкрапЕго

Чудова палітра, з ОЕ використала: Тесьма і десерт

Наступний альбом з співучими пташками





А цей такий спокійний, ніжний і з парасольками





І останній в дуже стильній кольоровій гамі






Всі альбомчики хочуть взяти участь в:

Розумію тепер, що треба їх було більше наробити, бо ще не всі обдаровані, але я це виправлю.

Бувайте! 

1 коментар: