понеділок, 1 лютого 2016 р.

Ще трохи нового року)))

Доброї ночі, любі!

Я сьогодні показую уже останні свої новорічні роботи))) Ці листівки для різних чудових та рідних людей і вони такі як я люблю - дуже прості та лаконічні! Багато говорити не буду, просто запрошую до перегляду!

Спочатку ось вам тріо оленячих листівок))) Куди ж без цих красенів. Вийшов такий скандинавський кантрі стиль!









Ну і звісно ж вони лететь на завдання:

А також, враховуючи що олені жителі лісні, та ще й скетч у мене читається, то і на 

Далі двійко затишних листівок з рустикальної колекції Скрапміра







І веселі листівки в класичному американсько-новорічному стилі!




Зверніть увагу на фон цих наступних двох листівок: він із трикутників, які залишились у мене після виготовлення гірлянди. Всі залишки в діло, ще й так цікаво вийшло)))








Ці останні три листівки хочу відправити на:

І невеличка гірлянда на подарунок для однієї милої дівчинки з Інстаграму




І ще такі простенькі прикраси-кульки на ялинку)



Ось такий велетенський пост вийшов, зате все показала)))
Можна тепер спати спокійно))

З любов'ю,
Ваша Люда

3 коментарі:

  1. Люда, прекрасные работы! Я даже и не знаю, какая из открыток мне понравилась больше всего))) Наверное, с милыми лисичками, очень уж они забавные)))
    Спасибо за участие в задании блога I Love Scrap, будем рады видеть вас вновь среди участников :)

    ВідповістиВидалити
  2. Ох сколько красивостей! Спасибо, что творите вместе со СкрапПуговкой!)

    ВідповістиВидалити
  3. Прекрасные открытки! Спасибо от СкрапПуговки.

    ВідповістиВидалити